[REMOVE ADS]




Search:

Type: Posts; User: alexstassi

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    57
    Views
    516

    For total outstanding achievement, most...

    For total outstanding achievement, most influential and longevity it would be a toss between The Isley Bros and The BeeGees
  2. Replies
    11
    Views
    739

    I love that Marvin Gaye track... it's on The...

    I love that Marvin Gaye track... it's on The Master 4 cd box set
  3. I've got the Soulsation and Rare Pearl's box...

    I've got the Soulsation and Rare Pearl's box sets.. but I'm certain there must be loads more tracks out there.
  4. Thanks for the info re "I've gotta be me" the...

    Thanks for the info re "I've gotta be me" the file I had said 1969 in brackets so I just assumed so :)
  5. Would I be right in assuming that there are plans...

    Would I be right in assuming that there are plans for a J5 unreleased package coming... I'm sure they recorded more than one unreleased track for their debut album. I've got a very bad copy of their...
  6. Replies
    25
    Views
    978

    In Papa was a rolling stone... you can hear one...

    In Papa was a rolling stone... you can hear one of the Tempts (Dennis?) say "Otis"
  7. Replies
    25
    Views
    978

    I know you said groups but... "I was made to...

    I know you said groups but...

    "I was made to please her ... you know Stevie ain't gonna leave her no"
  8. Replies
    5
    Views
    425

    Same artist for Curtis Mayfield's "something to...

    Same artist for Curtis Mayfield's "something to believe in"
  9. Replies
    5
    Views
    425

    I've got an oversized canvas of the album cover...

    I've got an oversized canvas of the album cover hanging on a living room wall.
  10. Got this on DVD

    Got this on DVD
  11. I was gonna say this

    I was gonna say this
  12. I did this in the 90s with alot of soul & rnb...

    I did this in the 90s with alot of soul & rnb singles on release day.
  13. You mean... like would I have bought any of Milli...

    You mean... like would I have bought any of Milli Vanilli's records..... hell yeah... they were still great tunes!!
  14. Replies
    31
    Views
    1,920

    Only because Berry asked Frank if he'd rather be...

    Only because Berry asked Frank if he'd rather be a writer & producer and work behind the scenes .. than actually be an artist... Frank chose the former
  15. Replies
    31
    Views
    1,920

    Nah he said their first three hits would be...

    Nah he said their first three hits would be No.1... (he was part of the writing team the corporation remember)
    I think BG wasnt sure with I'll be there... I dont think he thought J5 were ready for a...
  16. Replies
    31
    Views
    1,920

    I was about to mention that... I'm sure he wasnt...

    I was about to mention that... I'm sure he wasnt overly keen on Gladys' version either
  17. - Russell Tompkins Jr... I've been a fan from as...

    Russell Tompkins Jr... I've been a fan from as long as I can remember... my brother said I used to dig out the 45s of "cant give you anything" and "$7000 and you" and play them before I could even...
  18. Replies
    75
    Views
    4,292

    I just had the chance to watch it. Living in the...

    I just had the chance to watch it. Living in the UK I weren't gonna wait til Sep 30 to reach the cinemas so I went through the unethical route lol.

    I really enjoyed it.. as has been mentioned...
  19. Replies
    17
    Views
    2,110

    You see the trouble with me was massive in the...

    You see the trouble with me was massive in the UK... reaching No.2.

    His 1987 After Dark album needs the expanded remaster treatment.
  20. I pre ordered this back in May... comes out the...

    I pre ordered this back in May... comes out the same week as The Beautiful Ones.
  21. Replies
    51
    Views
    1,436

    Temptations "I ain't got nothin" a rare lead from...

    Temptations "I ain't got nothin" a rare lead from Otis William's.
  22. Replies
    51
    Views
    1,436

    Michael Jackson "girl don't take your love from...

    Michael Jackson "girl don't take your love from me"

    Jackson 5 "2-4-6-8"
  23. I'm more or less the same here... with the...

    I'm more or less the same here... with the Stylistics I like their albums up until hurry up this way again and shut off after that... same as The Spinners....
    Although alot of the groups had some...
  24. Replies
    15
    Views
    922

    Troop did a faithful cover of "All I do is think...

    Troop did a faithful cover of "All I do is think of you" in '89
  25. For me, Soul decade was 1964-1974.

    For me, Soul decade was 1964-1974.
Results 1 to 25 of 239
Page 1 of 10 1 2 3 4

[REMOVE ADS]

Ralph Terrana
MODERATOR

Welcome to Soulful Detroit! Kindly Consider Turning Off Your Ad BlockingX
Soulful Detroit is a free service that relies on revenue from ad display [regrettably] and donations. We notice that you are using an ad-blocking program that prevents us from earning revenue during your visit.
Ads are REMOVED for Members who donate to Soulful Detroit. [You must be logged in for ads to disappear]
DONATE HERE »
And have Ads removed.