[REMOVE ADS]




Search:

Type: Posts; User: summer96

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Out of His Own Mouth: Brandon Howard Admits Michael Jackson is his Father

    TMZ did the whole DNA thing and then came back and said it wasn't true. Two weeks later Brandon Howard finally tells the truth: that MJ is his father and American media doesn't release it.

    Read...
  2. Replies
    49
    Views
    16,540

    What ya'll think about his alleged son Omer...

    What ya'll think about his alleged son Omer Bhatti?
  3. Thread: Mavis Staples

    by summer96
    Replies
    9
    Views
    2,137

    Mavis Staples

    When is Mavis Staples coming out with a book?
  4. Replies
    49
    Views
    16,540

    I'm not an MJ fan.

    I'm not an MJ fan.
  5. Replies
    49
    Views
    16,540

    Ain't nobody heard him say Augie was his father...

    Ain't nobody heard him say Augie was his father but you. I've watched over 20 of his interviews and he ain't never say that.
  6. Replies
    49
    Views
    16,540

    You'll know if you researched it yourself. I...

    You'll know if you researched it yourself. I ain't gonna be talking about peoples sex lives up on this board. But if you did the research you'll find out.
  7. Replies
    49
    Views
    16,540

    [QUOTE=Kamasu_Jr;171827] Oh dear! LOL

    Oh dear! LOL
  8. Oh! Well if it's true that interesting? I didn't...

    Oh! Well if it's true that interesting? I didn't know she knew her.
  9. Replies
    49
    Views
    16,540

    What's your proof he isn't?

    What's your proof he isn't?
  10. Replies
    49
    Views
    16,540

    MJ is the daddy!

    MJ is the daddy!
  11. Replies
    49
    Views
    16,540

    I listened to Augie. He never mentioned Joe...

    I listened to Augie. He never mentioned Joe Jackson.
  12. Replies
    49
    Views
    16,540

    When u hear that listen and see is Miki says it...

    When u hear that listen and see is Miki says it herself or a commentaro says it. The commentartos said it on unsung not Miki. I'vewatched plenthy of her interviews and she never said out her mouth...
  13. Replies
    49
    Views
    16,540

    The problem is Paris is at the age where she want...

    The problem is Paris is at the age where she want to know who she is. And she ain't black. She don't know who she is and then Janet Jackson goes and slaps her in the face.
  14. Replies
    49
    Views
    16,540

    You right about that! And it's rarer for a single...

    You right about that! And it's rarer for a single male to raise 3 children on his own (that ain't his). That's why the girl tried to kill herself.
  15. Replies
    49
    Views
    16,540

    LOL Gotta laugh at that!

    LOL Gotta laugh at that!
  16. Replies
    49
    Views
    16,540

    Watch the video series Is Brandon Howard,...

    Watch the video series
    Is Brandon Howard, Michael Jackson's Son? Part 1 of 8 on youtube.
  17. Replies
    49
    Views
    16,540

    He changed his bio because people were becoming...

    He changed his bio because people were becoming privy to his real heritage. This is what it said originally" Meet Brandon Howard. “B. Howard,” as he is known in the industry, has successfully...
  18. Replies
    49
    Views
    16,540

    If that picture above of "The Jackson 5" doesn't...

    If that picture above of "The Jackson 5" doesn't tell you the story then I don't know what will. He's filling in for his father, Michael Jackson.
  19. Replies
    49
    Views
    16,540

    6811 That's Brandon in the middle! 6812

    6811

    That's Brandon in the middle!

    6812
  20. Replies
    49
    Views
    16,540

    Michael Jackson's Son: B. Howard (Brandon)

    What ya'll think about MJ's son? His video 'dancefloor' has 3 different MJ videos in one.

    summer96
  21. Replies
    41
    Views
    12,268

    My thing is as long as blacks weren't excluded...

    My thing is as long as blacks weren't excluded because of race then have at it. If white Americans can do their thing with the Wiz why not let them.
  22. Replies
    41
    Views
    12,268

    U can't compare high school and hollywood.

    U can't compare high school and hollywood.
  23. Replies
    41
    Views
    12,268

    No, African Americans only make up 12-13% of the...

    No, African Americans only make up 12-13% of the population.
  24. Replies
    8
    Views
    2,136

    Yeah they were an item. It's in the book. Why...

    Yeah they were an item. It's in the book. Why would they hide it? That's big Motown news.
  25. Replies
    8
    Views
    2,136

    Mary Wells and David Ruffin

    Hello,

    I find it highly odd that after reading many Motown books (including artists) and watching many documentaries on Motown that ALL forgot to mention that David Ruffin and Mary Wells were once...
Results 1 to 25 of 70
Page 1 of 3 1 2 3

[REMOVE ADS]

Ralph Terrana
MODERATOR

Welcome to Soulful Detroit! Kindly Consider Turning Off Your Ad BlockingX
Soulful Detroit is a free service that relies on revenue from ad display [regrettably] and donations. We notice that you are using an ad-blocking program that prevents us from earning revenue during your visit.
Ads are REMOVED for Members who donate to Soulful Detroit. [You must be logged in for ads to disappear]
DONATE HERE »
And have Ads removed.